- Чи випадало вашій
дитині знаходити незвичне примінення якому-небудь предмету?
- Чи змінює вона свої уподобання?
- Чи любить малювати абстрактні картини?
- Чи любить малювати уявні предмети?
- Чи любить фантастичні історії?
- Складає вона оповідання чи вірші?
- Любить вирізати витіюваті, химерні фігурки?
- Траплялося так, що ваша дитина зробила те, чого не знає, або те, чого не існує?
- Буває у неї бажання щось переробити на свій смак?
- Чи боїться темноти?
- Чи вигадала дитина яке-небудь слово?
- Чи вважала вона це слово зрозумілим і без пояснень?
- Чи пробувала переставляти меблі в кімнаті за своїм уподобанням?
- Чи вдалим був цей задум?
- Чи використовувала якусь річ не за призначенням?
- Коли ваша дитина була зовсім маленька, чи могла вона угадувати призначення різних предметів?
- Чи вибирає одяг за своїм смаком, не зважаючи на ваш?
- Чи є у неї свій внутрішній світ, недоступний оточуючим?
- Чи шукає пояснення тому, чого ще не розуміє?
- Чи часто просить пояснити явища оточуючого світу?
- Чи любить читати книжки без ілюстрацій?
- Чи придумує свої власні ігри або розваги?
- Чи пам’ятає і чи розповідає свої сни або пережиті враження?
- Чи змінює вона свої уподобання?
- Чи любить малювати абстрактні картини?
- Чи любить малювати уявні предмети?
- Чи любить фантастичні історії?
- Складає вона оповідання чи вірші?
- Любить вирізати витіюваті, химерні фігурки?
- Траплялося так, що ваша дитина зробила те, чого не знає, або те, чого не існує?
- Буває у неї бажання щось переробити на свій смак?
- Чи боїться темноти?
- Чи вигадала дитина яке-небудь слово?
- Чи вважала вона це слово зрозумілим і без пояснень?
- Чи пробувала переставляти меблі в кімнаті за своїм уподобанням?
- Чи вдалим був цей задум?
- Чи використовувала якусь річ не за призначенням?
- Коли ваша дитина була зовсім маленька, чи могла вона угадувати призначення різних предметів?
- Чи вибирає одяг за своїм смаком, не зважаючи на ваш?
- Чи є у неї свій внутрішній світ, недоступний оточуючим?
- Чи шукає пояснення тому, чого ще не розуміє?
- Чи часто просить пояснити явища оточуючого світу?
- Чи любить читати книжки без ілюстрацій?
- Чи придумує свої власні ігри або розваги?
- Чи пам’ятає і чи розповідає свої сни або пережиті враження?
РЕЗУЛЬТАТИ:
Кожна відповідь “так” на запитання тесту оцінюється в 1 бал.
Від 20 до 23 балів:
дитина дуже кмітлива, має власну точку зору на все, що її оточує. Слід
допомагати дитині розвивати ці якості.
Від 15 до 19: дитина не завжди може проявити свої якості і здібності. Вона винахідлива і кмітлива, але лише тоді, коли чимось зацікавлена.
Від 9 до 14: дитина кмітлива в тих сферах діяльності, де необов’язковий власний погляд на речі. Проте для творчих занять
багато не вистачає.
Від 4 до 8: ваша дитина проявляє творчість у мисленні лише при досягненні дуже важливої для неї мети, вона більше схильна до практичної діяльності.
Від 15 до 19: дитина не завжди може проявити свої якості і здібності. Вона винахідлива і кмітлива, але лише тоді, коли чимось зацікавлена.
Від 9 до 14: дитина кмітлива в тих сферах діяльності, де необов’язковий власний погляд на речі. Проте для творчих занять
багато не вистачає.
Від 4 до 8: ваша дитина проявляє творчість у мисленні лише при досягненні дуже важливої для неї мети, вона більше схильна до практичної діяльності.
Менше 4 балів:
дитині не вистачає винахідливості, але вона може досягти успіхів як гарний
виконавець, навіть у складних професіях.
Немає коментарів:
Дописати коментар